Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Polub nas na facebook

Znajdz nas na Allegro

Nasze aukcje na Allegro

Zapraszamy do zakupów

 

ul. AUGUSTÓWKA 22
02-981 Warszawa

 

PRACUJEMY OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU
W GODZ 9-15

 

 

MASZ PYTANIA DZWOŃ
604 680 566

 

 

MOŻLIWOŚĆ BEZPOŚREDNIEGO
ZAKUPU NA MIEJSCU

 

 

KOŃCÓWKI BEL W ATRAKCYJNYCH CENACH
NA MIEJSCU PŁATNOŚĆ TYLKO GOTÓWKĄ

Zwroty i reklamacje


Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, w pierwszej kolejności prosimy o wysłanie maila na adres:

kontakt@makalele.pl

w treści prosimy o podanie:
-nr zamówienia
-opis asortymentu podlegającego reklamacji (wymiana, zwrot, niepełne zamówienia)
-propozycji rozwiązania reklamacji (wymiana, zwrot towaru, zwrot środków)

 

 

Procedura zwrotu towaru:

1. Formularz oświadczenia o odstąpieniu na odległość
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru na poinformowanie Sklepu o odstąpieniu od umowy. Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Zwrot lub wymiana jest możliwa wyłącznie w przypadku towaru który nie był używany, nie został w żaden sposób uszkodzony, jest kompletny. Wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu data zakupu, oraz nr konta bankowego na które mamy zwrócić środki. Formularz oświadczenia o odstąpieniu na odległość jest do pobrania tutaj


2.Odesłanie produktu
Prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, kopią faktury zakupu, paragonem.
Zwracany produkt należy wysłać na adres:
Makalele Grzegorz Szymczyk
UL. Augustówka 22
02-981 Warszawa
tel. 604680566

3. Zwrot środków
W przypadku zwrotu całego zamówienia klient otrzyma zwrot pełnej kwoty za towar oraz najniższy koszt dostawy dostępny w momencie zakupu. W przypadku zwrotu części zamówienia zwrócona zostanie wyłącznie równowartość odesłanego towaru.
Przelewy są realizowane w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki.
Koszty odesłania towaru nie podlegają zwrotowi.

 

 

Procedura reklamacji towaru:

1. Odbiór przesyłki
Po otrzymaniu przesyłki prosimy o dokładne sprawdzenie towaru. Przed przystąpieniem do krojenia dzianin należy sprawdzić otrzymany towar a w szczególności kolor czy jest zgodny z zamówieniem. Łączenie dzianin z różnych partii produkcyjnych odbywa się na ryzyko kupującego. Reklamacja towaru jest możliwa wyłącznie w przypadku towaru który nie był używany, nie został w żaden sposób uszkodzony, jest kompletny.

 
2. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji,  nr telefonu, wskazanie numeru produktu wraz z opisem wady, data zakupu. Formularz reklamacji jest do pobrania tutaj

 

 3. Odesłanie towaru
Prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, kopią faktury zakupu, paragonem.
Zwracany produkt należy wysłać na adres:
Makalele Grzegorz Szymczyk
UL. Augustówka 22
02-981 Warszawa
tel. 604680566

 

4. Rozpatrzenie reklamacji
Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 7 dni kalendarzowych. W przypadku uznania reklamacji koszty odesłania podlegają zwrotowi w wysokości ceny najtańszej dostępnej w sklepie opcji dostawy. W szczególnych sytuacjach sklep internetowy po uzgodnieniu z Klientem może wysłać własnego kuriera po odbiór reklamowanego towaru.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl